مدونة دواير

باينه ضاع


خايف قرب جاى علينا.. سامعه ومن بعيد
iStock boy aloneجاى يكسر أحلى ما لينا.. وأعيش بعديه وحيد
هو اليوم اللى احنا حبيبى.. معملناش حسابه
كل ما عينى بتيجى فى عينك.. برجع بالزمان
وافتكر الكلمة اللي ملتنا.. بالشوق والحنان
ترجع تصعب نفسي عليا.. قلبي يزيد عذابه

*    *    *
آه حلمنا بكل حاجة.. إلا ده ما حلمنا بيه
عمرنا فى مرة ما قلنا.. إن شوقنا تروح عليه
والحلم اللي بدايته بحبك.. تبقى نهايته وداع
قلنا هنفضل طول أيامنا.. حاسدينا العاشقين
كان حلمي إني أموت وانا جنبك.. بعد سنين جايين
بس الحلم فى لحظة اتغير.. ولا باينه ضاع

*    *    *
سامع قلبي بيطلب منك.. تبقى قصاد عينيه
يا اللي أنا عمري مبشبع منك.. بس هنعمل إيه
يللا وداع أهو جه على بابنا.. حبيبي ينادينا
عود نفسك وأنا هتعود.. وإياك تنسى يوم
خليك فاكر إن أنا فاكرك.. دايماً كل يوم
خد بالك منك ده نصيبنا.. فراف مكتوب علينا

*    *    *
آه حلمنا بكل حاجة.. إلا ده ما حلمنا بيه
عمرنا فى مرة ما قلنا.. إن شوقنا تروح عليه
والحلم اللي بدايته بحبك.. تبقى نهايته وداع
قلنا هنفضل طول أيامنا.. حاسدينا العاشقين
كان حلمى إني أموت وأنا جنبك.. بعد سنين جايين
بس الحلم فى لحظة اتغير.. ولا باينه ضاع

*    *    *
آه حلمنا بكل حاجة.. إلا ده ما حلمنا بيه
عمرنا فى مرة ما قلنا.. إن شوقنا تروح عليه
والحلم اللي بدايته بحبك.. تبقى نهايته وداع

May 7, 2008 - Posted by | 879120

No comments yet.

Leave a Reply

